Desigur, puteți cumpăra fără înregistrare, dar numai în calitate de client final. Cu toate acestea, vă recomandăm să vă înregistrați pentru a beneficia pe deplin de avantajele enumerate mai jos. În cazul în care sunteți posesor de Nr. Reg. Com. și CIF înregistrarea este necesară.
- aveți o vedere de ansamblu asupra tuturor comenzilor dvs.
- nu mai este necesar să completați la fiecare comandă datele de contact
- puteți adăuga produse la favorite
- sunteți mereu la curent cu ultimele noutăți și reduceri care au apărut în e-shop de la ultima dvs. conectare
- aveți posibilitatea să participați la programul de fidelitate, fie în calitate de client final (în cadrul programului bonus din magazinele noastre), fie în calitate de client angro în baza Nr. Reg. Com.
- pentru clienții neînregistrați sunt afișate prețurile cu amănuntul (dacă aveți Nr. Reg. Com este necesar să vă înregistrați. Modificarea ulterioară a sumei facturate pentru clienți neconectați sau neînregistrați nu este posibilă.)
În colțul din dreapta sus al paginii principale faceți clic pe "Creați-vă un cont". În cazul în care sunteți client posesor de Nr. Reg. Com. și CIF completați căsuțele necesare. În caz contrar, bifați căsuța "Persoană fizică". Selectați "Continuați" și completați restul de date pentru finalizarea înregistrării. (Dacă cumpărați pentru grădiniţe, şcoli, organizații și instituții, firme etc, este necesar să vă înregistrați sub Nr. Reg. Com. al acelei instituții.
Dacă ați uitat datele de conectare, mergeți în meniul "Conectare" și faceți clic pe "Recuperare parolă". Pe adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul înregistrării, vă vom trimite o parolă temporară. Această parolă este valabilă timp de 24 de ore. În acest timp, este necesar să accesați secțiunea "Contul meu" și să vă schimbați parola.
Dacă doriți să schimbați tipul contului, de la client final la client angro, este necesară o nouă înregistrare cu o nouă adresă de e-mail. În cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri, contactați serviciul nostru de relaţii cu clienţii la: +40 730 912 720.
În cazul în care doriți să schimbați Nr. Reg. Com., este necesară crearea unui nou cont de utilizator cu o nouă adresă de e-mail. Dacă doriți să vă păstrați adresa de e-mail folsită anterior, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asitență clienți la numărul de telefon 0730 912 720.
La newsletter vă puteți abona la înregistrare, prin setare în ”Contul meu” sau în timpul efectuării unei comenzi.
Datorită abonamentului la newsletter veți fi tot timpul la curent cu ultimele noutăți și informații despre ofertele curente, reduceri, idei de cadouri, tutoriale pentru confecționarea de bijuterii, decorațiuni și multe altele. Pentru abonații la newsletter avem oferte speciale și zile de livrare gratuită.
Informații cu privire la data revenirii în stoc a unui produs pot fi găsite direct sub denumirea produsului. Dacă doriți să fiți notificat prin e-mail, atunci când produsul va fi din nou pe stoc, faceți clic pe "Activează notificarea". Notificarea poate fi configurată atât pentru variantele produsului, cât și pentru cantitățile per pachet ale produsului respectiv.
Dacă culoarea sau varianta preferată a unui produs nu este momentan disponibilă în stoc, în dreptul fiecărei variante veți găsi informații cu privire la data revenirii in stoc.
Atunci când procesăm fotografiile produselor, încercăm să surprindem culorile cât mai fidel posibil. Cu toate acestea, fiecare monitor sau display poate afișa diferit fotografia rezultată. De aceea descriem culoarea produselor și folosim atât de multe denumiri de culori.
Datorită numărului mare de variante ale unor produse este foarte dificil de desemnat denumirea culorilor, deoarece există multe variante de culori care diferă foarte puțin între ele. De aceea, folosim mai multe tipuri de palete de culori, datorită cărora putem să descriem mai bine culorile variantelor individuale ale produselor. Cu paleta de culori de renume mondial Pantone Fashion + Home, inclusiv codurile numerice așa-numite tpx, vă puteți întâlni în special la produse de mercerie textilă, cum ar fi ațe și panglici. Pentru alte produse, utilizăm palete de culori cehești clasice, iar pentru culorile produselor metalice sau din lemn, utilizăm palete de culori specializate în funcție de furnizori etc.
Nu. Mărfurile în vrac sunt etichetate numai pe ambalaj. Datorită unei munci mai puțin laborioase, pachetele mari sunt mai rentabile.
La fiecare produs aveți posibilitatea de a scrie întrebări sau comentarii. Căsuța destinată întrebărilor și comentariilor dvs. se află în partea inferioară a paginii sub secțiunea "Variante produs".
Avem mazine fizice și depozite angro cu showroom-uri, unde clienții pot vedea produsele înainte de a comanda. Mai multe informații AICI
Dacă orientarea în e-shopul nostru vi se pare dificilă și doriți să aflați cum puteți efectua achiziții, am pregătit pentru dvs. un Ghid de cumpărături.
Primim numai comenzi efectuate on-line pe site-ul nostru. Dacă aveți nevoie de ajutor vă rugăm să contactați Serviciul Clienţi la: +40 730 912 720 de Luni până Vineri de la 9:00 la 18:00.
Statusul comenzii poate fi urmărit în orice moment după accesarea contului dvs., în secțiunea detalii comenzi. Informații privind procesarea comenzii veți primi de asemenea și prin e-mail. Pentru mai multe informații despre starea comenzii, consultați această pagină.
Dacă sunteți client înregistrat, acest produs poate fi găsit în istoricul comenzilor dvs. din secțiunea "Contul meu".
Conținutul coșului va rămâne memorat chiar dacă vă decideți să întrerupeți pentru moment cumpărăturile. Articolele din coșul de cumpărături pot fi eliminate doar dacă ștergeți "cookies" în browser-ul dvs. sau dacă vă hotărâți să ștergeți conținutul coșului.
Dacă sunteți un utilizator înregistrat, aveți posibilitatea de a utiliza noua funcție ”multicoș” , care vă permite repartizarea produselor în mai multe coșuri de cumpărături, în funcție de priorităţi sau categoria de produse. Astfel aveți posibilitatea de a gestiona concomitent mai multe coșuri de cumpărături și de a plasa comenzile potrivit priorităţilor dumneavoastră. Aflați mai multe detalii aici
După plasarea comenzii, nicio modificare nu mai este posibilă. Prin urmare, în cazul în care doriţi cumularea sau modificarea unei comenzi, va fi necesară anularea comenzii inițiale și efectuarea unei noi comenzi.
Comanda poate fi anulată telefonic la următorul nr. de telefon 0730 912 720. În cazul în care comanda este în stadiul "Trimisă", aceasta înseamnă că a fost deja predată curierului pentru livrare. În această situație vă rugăm să contactați Serviciul Clienţi la: +40 730 912 720 unde veţi primi instrucţiunile necesare.
Cupoanele de reducere nu pot fi cumulate. În cadrul unei comenzi poate fi aplicat doar un singur cupon de reducere. Cupoanele nu se aplică produselor deja reduse.
Da, puteți aplica mai multe vouchere cadou simultan. Voucherele obținute prin programul bonus din magazine, pot fi utilizate doar în magazine și nu pot fi combinate cu cupoanele cadou clasice.
O mențiune în legătură cu comanda poate fi scrisă în secțiunea ”Transport și plată” din coșul de cumpărături. Dacă adăugați o notă la comanda dvs., aceasta nu va fi înaintată automat spre procesare. Angajatul nostru trebuie să citească, să proceseze nota și apoi să mute manual comanda în următoarul stadiu de procesare. Așadar, dacă doriți să primiți comanda cât mai curând posibil, nu scrieți în notă „Vă rugăm, cât mai curând posibil” - acest lucru va încetini procesarea comenzii.
Da, dar numai dacă comanda este cu statusul „Nouă”. După aceea, nu mai puteți schimba metoda de plată.
Așteptăm plata dvs. în termen de cinci zile lucrătoare de la trimiterea facturii. După această perioadă veți fi contactat pentru a clarifica dacă mai sunteți sau nu interesat de comanda efectuată. În cazul în care nu reușim să vă contactăm, comanda va fi anulată.
Factura proformă va fi trimisă pe adresa dvs. de email în câteva minute de la plasarea comenzii. Dacă sunteți un client nou, trebuiesc verificate mai întâi datele de înregistrare după care va fi întocmită și trimisă factura proformă. Factura proformă este scadentă în termen de 5 zile lucrătoare. După ce plata este creditată în cont, sistemul trece automat comanda în statusul „în pregătire”.
Da, acest lucru este posibil. Persoana care va ridica comanda, pentru a se evita predarea bunurilor unei persoane neautorizate, trebuie să cunoască nr. comenzii și numele pe care a fost făcută comanda.
Comenzile sunt expediate în cel mai scurt timp posibil de la primirea comenzii dvs., de regulă în maxim două zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii. Dacă dintr-un motiv oarecare livrarea comenzii va fi întârziată, veți fi anunțat de serviciul nostru de relații cu clienții. Din momentul în care comanda a fost predată curierului, puteți urmări statusul acesteia direct pe site-ul companiei de transport.
În momentul preluării coletului de către curier, vă vom transmite pe e-mail numărul de referință al expedierii astfel încât dvs. să aveți posibilitatea de a urmări statusul livrării pe site-ul companiei de transport. De asemenea, în cazul în care sunteți client înregistrat, acest număr poate fi găsit în secțiunea "Contul meu"- detalii comandă.
În această situație vă rugăm să contactați Serviciul Clienţi la: +40 730 912 720 unde veţi primi instrucţiunile necesare.
Mai jos vă prezentăm o listă completă a țărilor unde efectuăm livrări. Metode de livrare și plată aici.
Australia, Belarus, Belgia, Bulgaria, Canada, Republica Cehă, Cipru, Croația, Danemarca, Elveția, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Indonezia, Islanda, Irlanda, Israel, Italia, Kazahstan, Liechtenstein, Lituania, Letonia, Luxemburg, Malta, Marea Britanie, Moldova, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Rusia, Serbia, Singapore, Slovacia, Slovenia, Spania, Statele Unite ale Americii, Suedia, Turcia, Ucraina, Ungaria.
Mai întâi verificați statusul expedieri pe site-ul companiei de transport, iar dacă acesta este neschimbat de câteva zile atunci contactați compania de transport respectivă. Dacă nu ați primit informații privind finalizarea și predarea comenzii curierului, vă rugăm să ne contactați prin intermediul serviciului de relații cu clienții la nr. de tel: +40 730 912 720 sau la următoarea adresă de e-mail: ilie.zigoneanu@stoklasa.cz.
La primirea coletului, vă rugăm să verificaţi integritatea ambalajului în prezența curierului și să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă coletul prezintă urme de deteriorare. În situația în care ambalajul nu prezintă urme de deteriorare vizibile, iar după despachetare constatați nereguli (produs lipsă sau deteriorat), vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții, care vă va oferi varianta cea mai adecvată pentru rezolvarea acestei situații.
În acest caz trebuie să contactaţi direct firma de curierat care a preluat comanda dvs.
Pe adresa de e-mail specificată în comandă veți primi notificări cu privire la evoluția și starea comenzii dvs.Statusul comenzii poate fi urmărit în orice moment, după accesarea contului dvs. (numai dacă sunteți un client înregistrat) în secțiunea "Contul meu"-"Istoric comenzi". După predarea coletului către firma de curierat, vă vom transmite pe e-mail numărul de referință al expedierii astfel încât dvs. să aveți posibilitatea de a urmări statusul livrării pe site-ul companiei de transport.
Da, acest lucru este posibil. În timpul plasării comenzii, în coșul de cumpărături, puteți adăuga adresa de livrare.
Dacă sunteți client final (persoană fizică neautorizată), puteți returna mărfurile cumpărate în magazinul online și vă puteți retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la livrarea mărfii. Această condiție nu este aplicabilă pentru clienții angrosiști - persoane fizice autorizate deținătoare de CIF/CUI sau persoanelor juridice.
În cazul unei reclamații vă rugăm să urmaţi procedura descrisă aici. Mai multe informații în acest sens pot fi găsite în termenii și condițiile noastre la capitolul "Răspunderea în caz de defect și dreptul consumatorului în cazul îndeplinirii defectuoase a obligațiilor contractuale"
Vă rugăm să ne contactați la următoarea adresă de e-mail: ilie.zigoneanu@stoklasa.cz sau la nr. de tel: +40 730 912 720 (Luni - Vineri 7:00 - 18:00). Vom face tot posibilul să găsim cea mai bună soluție posibilă ținând cont de nevoile dvs.
În cazul unei reclamații vă rugăm să urmaţi procedura descrisă aici. Departamentul de reclamații poate fi contactat la următoarea adresă de e-mail: ilie.zigoneanu@stoklasa.cz sau la nr. de tel: +40 730 912 720 (Luni - Vineri 9:00 - 18:00). Suntem oricând la dispoziția dumneavoastră și ne vom strădui să găsim varianta cea mai adecvată pentru rezolvarea acestei situații.
Informații exacte privind procedura de retragerea din contract pot fi găsite în termenii și condițiile noastre la capitolul "Dreptul de retragere din contract".