Sunteți persoană juridică, PFA sau II și doriți să cumpărați la prețuri en-gros? Înregistrați-vă!
www.stoklasa.ro
Stoklasa - Mercerie en-gros
Průmyslová 13, 747 23 Bolatice
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa.ro

zacatek 

 


Înregistrare și conectare

Desigur, puteți cumpăra fără înregistrare, dar numai în calitate de client final. Cu toate acestea, vă recomandăm să vă înregistrați pentru a beneficia pe deplin de avantajele enumerate mai jos. În cazul în care sunteți posesor de Nr. Reg. Com. și CIF înregistrarea este necesară.

- aveți o vedere de ansamblu asupra tuturor comenzilor dvs.
- nu mai este necesar să completați la fiecare comandă  datele de contact
- puteți adăuga produse la favorite
- sunteți mereu la curent cu ultimele noutăți și reduceri care au apărut în e-shop de la ultima dvs. conectare
- aveți posibilitatea să participați la programul de fidelitate, fie în calitate de client final (în cadrul programului bonus din magazinele noastre), fie în calitate de client angro în baza Nr. Reg. Com.
- pentru clienții neînregistrați sunt afișate prețurile cu amănuntul (dacă aveți Nr. Reg. Com este necesar să vă înregistrați. Modificarea ulterioară a sumei facturate pentru clienți neconectați sau neînregistrați nu este posibilă.)

În colțul din dreapta sus al paginii principale faceți clic pe "Creați-vă un cont". În cazul în care sunteți client posesor de Nr. Reg. Com. și CIF completați căsuțele necesare. În caz contrar, bifați căsuța "Persoană fizică". Selectați "Continuați" și completați restul de date pentru finalizarea înregistrării. (Dacă cumpărați pentru grădiniţe, şcoli, organizații și instituții, firme etc, este necesar să vă înregistrați sub Nr. Reg. Com. al acelei instituții.

Dacă ați uitat datele de conectare, mergeți în meniul "Conectare" și faceți clic pe "Recuperare parolă". Pe adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul înregistrării, vă vom trimite o parolă temporară. Această parolă este valabilă timp de 24 de ore. În acest timp, este necesar să accesați secțiunea "Contul meu" și să vă schimbați parola.

Dacă sunteți înregistrat ca persoană fizică și trebuie să vă schimbați statutul ca persoana juridică cu un număr de identificare, trebuie să creați o nouă înregistrare cu un nou e-mail. Dacă nu sunteți sigur, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți.

Dacă vă schimbați ciful, trebuie să creați o nouă înregistrare cu un nou e-mail. Dacă doriți să vă păstrați adresa de e-mail originală, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți.

Vă puteți abona la newsletter-ul nostru prin intermediul formularului de pe pagina principală, în timpul înregistrării, prin configurarea Contului meu și în timpul procesului de achiziție.

Datorită abonamentului la newsletter veți fi tot timpul la curent cu ultimele noutăți și informații despre ofertele curente, reduceri, idei de cadouri, tutoriale pentru confecționarea de bijuterii, decorațiuni și multe altele. Pentru abonații la newsletter avem oferte speciale și zile de livrare gratuită.

Produse

Informațiile despre data disponibilității produselor epuizate pot fi găsite direct deasupra numelui produsului. Dacă doriți să primiți un e-mail, atunci când articolul este disponibil, stabiliți un ceas. Funcția notificare poate fi setată pentru anumite variante și pachete la alegere.

sold out

 

Dacă culoarea sau varianta preferată a unui produs nu este momentan disponibilă în stoc, în dreptul fiecărei variante veți găsi informații cu privire la data revenirii in stoc.

options

Ca mărfuri ÎN STOC, indicăm cantitatea de mărfuri care sunt gata de expediere imediată în depozitul nostru. Daca in depozit avem stoc suplimentar care nu este inca gata de vanzare (marfa trebuie ambalata in pachete mai mici, prevazute cu etichete, sau cu instructiuni), va vom anunta pentru a sti pentru ce cantitate putem pregati într-o perioadă scurtă de timp (cel mai târziu în 7 zile).

Dacă includeți astfel de articole în comanda dvs., vă vom trimite întreaga comandă de îndată ce toate articolele sunt gata.

Atunci când procesăm fotografiile produselor, încercăm să surprindem culorile cât mai fidel posibil. Cu toate acestea, fiecare monitor sau display poate afișa diferit fotografia rezultată. De aceea descriem culoarea produselor și folosim atât de multe denumiri de culori.

Datorită numărului mare de variante ale unor produse este foarte dificil de desemnat denumirea culorilor, deoarece există multe variante de culori care diferă foarte puțin între ele. De aceea, folosim mai multe tipuri de palete de culori, datorită cărora putem să descriem mai bine culorile variantelor individuale ale produselor. Cu paleta de culori de renume mondial Pantone Fashion + Home, inclusiv codurile numerice așa-numite tpx, vă puteți întâlni în special la produse de mercerie textilă, cum ar fi ațe și panglici. Pentru alte produse, utilizăm palete de culori cehești clasice, iar pentru culorile produselor metalice sau din lemn, utilizăm palete de culori specializate în funcție de furnizori etc.

Nu. Mărfurile în vrac sunt etichetate numai pe ambalaj. Datorită unei munci mai puțin laborioase, pachetele mari sunt mai rentabile.

La fiecare produs aveți posibilitatea de a scrie întrebări sau comentarii. Căsuța destinată întrebărilor și comentariilor dvs. se află în partea inferioară a paginii sub secțiunea "Variante produs".

Bunurile pot fi văzute doar în magazinele noastre. Clienții angro au opțiunea de a aranja o vizită la magazin cu managerul lor de cont cheie.

Comanda

Alege un produs din e-shop-ul nostru, alege varianta lui, dimensiunea pachetului și cantitatea și pune-l în coș.

Puteți adăuga mărfuri în coș fie direct din lista de mărfuri din categorii individuale, fie pe cardul de mărfuri detaliat.

Dacă doriți să comandați mai multe variante de culoare ale unui produs, utilizați funcția Cumpărare în bloc. Aici puteți vedea toate variantele de produse și puteți adăuga mai multe variante în coș simultan.

După ce ați selectat tot ce aveți nevoie, verificați-vă coșul și trimiteți comanda.

Acceptăm comenzi numai pe cale electronică, prin intermediul e-shop-ului. Dacă aveți nevoie de ajutor, vă rugăm să contactați linia noastră de asistență pentru clienți.

Puteți vedea starea comenzii dvs. după ce vă conectați în "Contul meu". Aici puteți vedea cu ușurință, în detaliile comenzii, în ce stadiu se află comanda dumneavoastră. De asemenea, veți fi informat prin e-mail atunci când comanda dvs. a fost procesată.

 

Dacă sunteți client înregistrat, acest produs poate fi găsit în istoricul comenzilor dvs. din secțiunea "Contul meu".

Bunurile vor rămâne în coșul dumneavoastră (pentru clienții neînregistrați pentru câteva zile, pentru clienții înregistrați permanent), chiar dacă decideți să întrerupeți selecția și să reveniți mai târziu. Articolele vor fi eliminate din coșul dvs. dacă ștergeți "cookie-urile" din browserul dvs. sau dacă decideți să le eliminați singur din coș.

Dacă sunteți un utilizator înregistrat, aveți posibilitatea de a utiliza noua funcție ”multicoș” , care vă permite repartizarea produselor în mai multe coșuri de cumpărături, în funcție de priorităţi sau categoria de produse. Astfel aveți posibilitatea de a gestiona concomitent mai multe coșuri de cumpărături și de a plasa comenzile potrivit priorităţilor dumneavoastră. Aflați mai multe detalii aici

După plasarea comenzii, nicio modificare nu mai este posibilă. Prin urmare, în cazul în care doriţi cumularea sau modificarea unei comenzi, va fi necesară anularea comenzii inițiale și efectuarea unei noi comenzi.

În cazul în care ați ales să plătiți în avans și nu ați plătit încă, sau pentru o tranzacție în curs, aveți opțiunea de a anula singur comanda. Cu orice altă metodă de plată, comanda este trimisă imediat pentru procesare și poate fi anulată numai în acest moment, contactând serviciul nostru de asistență pentru clienți. Cu toate acestea, în cazul în care comanda se află în starea "Expediată", aceasta a fost deja transmisă transportatorului pentru livrare și nu poate fi anulată.

Cupoanele de reducere nu pot fi cumulate. În cadrul unei comenzi poate fi aplicat doar un singur cupon de reducere. Cupoanele nu se aplică produselor deja reduse.

Da, puteți aplica mai multe vouchere cadou simultan. Voucherele obținute prin programul bonus din magazine, pot fi utilizate doar în magazine și nu pot fi combinate cu cupoanele cadou clasice.

O mențiune în legătură cu comanda poate fi scrisă în secțiunea ”Transport și plată” din coșul de cumpărături. Dacă adăugați o notă la comanda dvs., aceasta nu va fi înaintată automat spre procesare. Angajatul nostru trebuie să citească, să proceseze nota și apoi să mute manual comanda în următoarul stadiu de procesare. Așadar, dacă doriți să primiți comanda cât mai curând posibil, nu scrieți în notă „Vă rugăm, cât mai curând posibil” - acest lucru va încetini procesarea comenzii.

Plata

Schimbarea metodei de plată este posibilă numai în cazul unei plăți cu cardul în cazul în care tranzacția nu a avut succes.

Așteptăm plata dumneavoastră în termen de cinci zile lucrătoare de la trimiterea facturii. Vă vom contacta apoi prin e-mail pentru a vă notifica factura neachitată. În caz de neplată, comanda va fi ulterior anulată.

Factura proformă va fi trimisă pe adresa dvs. de email în câteva minute de la plasarea comenzii. Dacă sunteți un client nou, trebuiesc verificate mai întâi datele de înregistrare după care va fi întocmită și trimisă factura proformă. Factura proformă este scadentă în termen de 5 zile lucrătoare. După ce plata este creditată în cont, sistemul trece automat comanda în statusul „în pregătire”.

Factura o gasiti in atasamentul e-mailului pe care il veti primi dupa trimiterea comenzii. Clienții înregistrați pot găsi factura și după ce se conectează la Contul meu -> Lista comandă -> Detaliu comandă -> Factură comandă. Același lucru este valabil și pentru nota de credit emisă.

Da, acest lucru este posibil. Persoana care va ridica comanda, pentru a se evita predarea bunurilor unei persoane neautorizate, trebuie să cunoască nr. comenzii și numele pe care a fost făcută comanda.

Livrare comandă

Comenzile sunt expediate în cel mai scurt timp posibil de la primirea comenzii dvs., de regulă în maxim două zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii. Dacă dintr-un motiv oarecare livrarea comenzii va fi întârziată, veți fi anunțat de serviciul nostru de relații cu clienții. Din momentul în care comanda a fost predată curierului, puteți urmări statusul acesteia direct pe site-ul companiei de transport.

În momentul preluării coletului de către curier, vă vom transmite pe e-mail numărul de referință al expedierii astfel încât dvs. să aveți posibilitatea de a urmări statusul livrării pe site-ul companiei de transport. De asemenea, în cazul în care sunteți client înregistrat, acest număr poate fi găsit în secțiunea "Contul meu"- detalii comandă.

Contactați serviciul nostru pentru clienți. Aceștia vă vor spune care este cea mai bună cale de urmat.

Lista actuală a țărilor în care livrăm comenzi, inclusiv metodele de livrare și de plată, poate fi găsită aici.

Dacă vedeți în sistemul expeditorului că transportul dvs. nu și-a schimbat locația timp de mai multe zile, vă rugăm să contactați direct expeditorul. În cazul în care nu ați primit de la noi informația că comanda dvs. a fost procesată și transmisă transportatorului, vă rugăm să ne contactați prin intermediul liniei noastre de asistență pentru clienți.

La primirea coletului, vă rugăm să verificaţi integritatea ambalajului în prezența curierului și să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă coletul prezintă urme de deteriorare. În situația în care ambalajul nu prezintă urme de deteriorare vizibile, iar după despachetare constatați nereguli (produs lipsă sau deteriorat), vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții, care vă va oferi varianta cea mai adecvată pentru rezolvarea acestei situații.

În acest caz trebuie să contactaţi direct firma de curierat care a preluat comanda dvs.

Pe adresa de e-mail specificată în comandă veți primi notificări cu privire la evoluția și starea comenzii dvs.Statusul comenzii poate fi urmărit în orice moment, după accesarea contului dvs. (numai dacă sunteți un client înregistrat) în secțiunea "Contul meu"-"Istoric comenzi". După predarea coletului către firma de curierat, vă vom transmite pe e-mail numărul de referință al expedierii astfel încât dvs. să aveți posibilitatea de a urmări statusul livrării pe site-ul companiei de transport.

Da, acest lucru este posibil. În timpul plasării comenzii, în coșul de cumpărături, puteți adăuga adresa de livrare.

Reclamații, schimbul produsului și retragerea din contract

Dacă sunteți client final (persoană fizică neautorizată), puteți returna mărfurile cumpărate în magazinul online și vă puteți retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la livrarea mărfii. Această condiție nu este aplicabilă pentru clienții angrosiști - persoane fizice autorizate deținătoare de CIF/CUI sau persoanelor juridice.

În cazul unei reclamații vă rugăm să urmaţi procedura descrisă aici. Mai multe informații în acest sens pot fi găsite în termenii și condițiile noastre la capitolul "Răspunderea în caz de defect și dreptul consumatorului în cazul îndeplinirii defectuoase a obligațiilor contractuale"

În cazul unei reclamații, vă rugăm să urmați informațiile furnizate aici. Vă rugăm să contactați Departamentul de reclamații prin intermediul liniei de asistență pentru clienți. Aici vă vom oferi opțiuni pentru a rezolva situația în funcție de nevoile dumneavoastră.

Informații exacte privind procedura de retragerea din contract pot fi găsite în termenii și condițiile noastre la capitolul "Dreptul de retragere din contract".

karty karty karty PayU
Facebook Pinterest Instagram
© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2022.