Desigur, puteți cumpăra fără înregistrare, dar numai în calitate de client final. Cu toate acestea, vă recomandăm să vă înregistrați pentru a beneficia pe deplin de avantajele enumerate mai jos. În cazul în care sunteți posesor de Nr. Reg. Com. și CIF înregistrarea este necesară.
- aveți o vedere de ansamblu asupra tuturor comenzilor dvs.
- nu mai este necesar să completați la fiecare comandă datele de contact
- puteți adăuga produse la favorite
- sunteți mereu la curent cu ultimele noutăți și reduceri care au apărut în e-shop de la ultima dvs. conectare
- aveți posibilitatea să participați la programul de fidelitate, fie în calitate de client final (în cadrul programului bonus din magazinele noastre), fie în calitate de client angro în baza Nr. Reg. Com.
- pentru clienții neînregistrați sunt afișate prețurile cu amănuntul (dacă aveți Nr. Reg. Com este necesar să vă înregistrați. Modificarea ulterioară a sumei facturate pentru clienți neconectați sau neînregistrați nu este posibilă.)
În colțul din dreapta sus al paginii principale faceți clic pe "Creați-vă un cont". În cazul în care sunteți client posesor de Nr. Reg. Com. și CIF completați căsuțele necesare. În caz contrar, bifați căsuța "Persoană fizică". Selectați "Continuați" și completați restul de date pentru finalizarea înregistrării. (Dacă cumpărați pentru grădiniţe, şcoli, organizații și instituții, firme etc, este necesar să vă înregistrați sub Nr. Reg. Com. al acelei instituții.)
Dacă ați uitat datele de conectare, mergeți în meniul "Conectare" și faceți clic pe "Recuperare parolă". Pe adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul înregistrării, vă vom trimite o parolă temporară. Această parolă este valabilă timp de 24 de ore. În acest timp, este necesar să accesați secțiunea "Contul meu" și să vă schimbați parola.
Dacă doriți să schimbați tipul contului, de la client final la client angro, este necesară o nouă înregistrare cu o nouă adresă de e-mail. În cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri, contactați serviciul nostru de relaţii cu clienţii la: +40 730 912 720.
În cazul în care doriți să schimbați Nr. Reg. Com., este necesară crearea unui nou cont de utilizator.
Dacă aveți întrebări suplimentare sau aveți nevoie de asistență, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență clienți la numărul de telefon 0730 912 720.
La newsletter vă puteți abona pe pagina principală a e-shopului, la înregistrare sau în timpul efectuării unei comenzi.
Datorită abonamentului la newsletter veți fi tot timpul la curent cu ultimele noutăți și informații despre ofertele curente, reduceri, recomandări de cadouri și multe altele. Pentru abonații la newsletter avem oferte speciale și zile de livrare gratuită.
Informații cu privire la data revenirii în stoc a unui produs pot fi găsite direct sub denumirea produsului. Dacă doriți să fiți notificat prin e-mail, atunci când produsul va fi din nou pe stoc, faceți clic pe "Activează notificarea". Notificarea va fi configurată pentru toată gama de modele ale produsului respectiv și nu poate fi configurată doar pentru o anumită variantă produsului.
Dacă culoarea sau varianta preferată a unui produs nu este momentan disponibilă în stoc, în dreptul fiecărei variante veți găsi informații cu privire la data revenirii in stoc.
Informații cu privire la greutatea produselor pot fi găsite în coșul de cumpărături. De asemenea, greutatea totală a comenzii efectuate este afișată în detalii despre comandă (în coloana "Factură comandă").
La fiecare produs aveți posibilitatea de a scrie întrebări sau comentarii. Căsuța destinată întrebărilor și comentariilor dvs. se află în partea inferioară a paginii sub secțiunea "Variante produs".
Avem depozite angro cu showroom-uri, unde clienții pot vedea produsele înainte de a comanda. Mai multe informații AICI
Dacă orientarea în e-shopul nostru vi se pare dificilă și doriți să aflați cum puteți efectua achiziții, am pregătit pentru dvs. un Ghid de cumpărături.
Primim numai comenzi efectuate on-line pe site-ul nostru. Dacă aveți nevoie de ajutor vă rugăm să contactați Serviciul Clienţi la: +40 730 912 720 de Luni până Vineri de la 9:00 la 18:00.
În e-shopul nostru pot cumpăra atât angrosiștii cât și clienții finali. Deținătorilor de Nr. Reg. Com. oferim o serie de avantaje, cum ar fi, de exemplu, prețuri mici pentru pachete mari, etc. Întregul program de loialitate disponibil aici. De asemenea, facem tot posibilul pentru a satisface și cerințele speciale ale clienților finali.
Statusul comenzii poate fi urmărit în orice moment după accesarea contului dvs., în secțiunea detalii comenzi. Informații privind procesarea comenzii veți primi de asemenea și prin e-mail.
Dacă sunteți client înregistrat, acest produs poate fi găsit în istoricul comenzilor dvs. din secțiunea "Contul meu".
Conținutul coșului va rămâne memorat chiar dacă vă decideți să întrerupeți pentru moment cumpărăturile. Articolele din coșul de cumpărături pot fi eliminate doar dacă ștergeți "cookies" în browser-ul dvs. sau dacă vă hotărâți să ștergeți conținutul coșului.
Noua funcție ”multicoș” vă permite repartizarea produselor în mai multe coșuri de cumpărături, în funcție de priorităţi sau categoria de produse. Astfel aveți posibilitatea de a gestiona concomitent mai multe coșuri de cumpărături și de a plasa comenzile potrivit priorităţilor dumneavoastră. Aflați mai multe detalii aici
Conform legii de evidență electronică a vânzărilor (EET), lege valabilă pe teritoriul Republicii Cehe care intră în vigoare de la data de 1. 3. 2017, comenzile deja plătite cu cardul on-line, PayPal și PayU nu mai pot fi cumulate și/sau modificate. Prin urmare, în cazul în care doriţi cumularea sau modificarea unei comenzi, va fi necesară anularea comenzii inițiale și efectuarea unei noi comenzi.
Comanda poate fi anulată prin e-mail la adresa eshop@stoklasa.cz. În cazul în care comanda este în stadiul "Trimisă", aceasta înseamnă că a fost deja predată curierului pentru livrare. În această situație vă rugăm să contactați Serviciul Clienţi la: +40 730 912 720 unde veţi primi instrucţiunile necesare.
Cupoanele de reducere nu pot fi cumulate. În cadrul unei comenzi poate fi aplicat doar un singur cupon de reducere.
Toate metodele de plată pot fi găsite aici.
După întocmirea facturii veți primi un e-mail cu datele de facturare, în care vor fi cuprinse și datele necesare pentru plata prin transfer bancar. Documentele vor fi trimise în termen de două zile lucrătoare de la data efectuării comenzii - după ce s-a verificat disponibilitatea produselor, iar comanda este gata de livrare.
Așteptăm plata dvs. în termen de cinci zile lucrătoare de la trimiterea facturii. După această perioadă veți fi contactat pentru a clarifica dacă mai sunteți sau nu interesat de comanda efectuată. În cazul în care nu reușim să vă contactăm, comanda va fi anulată. Dacă aveți nevoie de o perioadă mai lungă pentru achitarea comenzii, vă rugăm să specificați acest lucru în secțiunea “Mențiuni comandă”.
Da, acest lucru este posibil. Persoana care va ridica comanda, pentru a se evita predarea bunurilor unei persoane neautorizate, trebuie să cunoască nr. comenzii și numele pe care a fost făcută comanda.
În conformitate cu prevederile Legii nr.112/2016 privind evidența electronică a vânzărilor, lege valabilă pe teritoriul Republicii Cehe, comenzile deja plătite nu mai pot fi cumulate și/sau modificate.
Comenzile sunt expediate în cel mai scurt timp posibil de la primirea comenzii dvs., de regulă în maxim două zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii. Dacă dintr-un motiv oarecare livrarea comenzii va fi întârziată, veți fi anunțat de serviciul nostru de relații cu clienții. Din momentul în care comanda a fost predată curierului, puteți urmări statusul acesteia direct pe site-ul companiei de transport.
În momentul preluării coletului de către curier, vă vom transmite pe e-mail numărul de referință al expedierii astfel încât dvs. să aveți posibilitatea de a urmări statusul livrării pe site-ul companiei de transport. De asemenea, în cazul în care sunteți client înregistrat, acest număr poate fi găsit în secțiunea "Contul meu"- detalii comandă.
În această situație vă rugăm să contactați Serviciul Clienţi la: +40 730 912 720 unde veţi primi instrucţiunile necesare.
Mai jos vă prezentăm o listă completă a țărilor unde efectuăm livrări. Metode de livrare și plată aici.
Australia, Belarus, Belgia, Bulgaria, Campione d 'Italia (Italia), Canada, Ceuta (Spania), Republica Cehă, Cipru, Croația, Danemarca, Elveția, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Indonezia, Insula Helgoland (Germania ) Insulele Åland (Finlanda), Insulele Canalului (Marea Britanie), Insulele Canare (Spania), Islanda, Irlanda, Israel, Italia, Kazahstan, Liechtenstein, Lituania, Livigno (Italia), Letonia, Luxemburg, Malta, Marea Britanie, Melilla (Spania), Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Rusia, Serbia, Singapore, Slovacia, Slovenia, Spania, Statele Unite ale Americii, Suedia, Turcia, Ucraina, Ungaria.
Mai întâi verificați statusul expedieri pe site-ul companiei de transport, iar dacă acesta este neschimbat de câteva zile atunci contactați compania de transport respectivă. Dacă nu ați primit informații privind finalizarea și predarea comenzii curierului, vă rugăm să ne contactați prin intermediul serviciului de relații cu clienții la nr. de tel: +40 730 912 720 sau la următoarea adresă de e-mail: ilie.zigoneanu@stoklasa.cz.
La primirea coletului, vă rugăm să verificaţi integritatea ambalajului în prezența curierului și să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă coletul prezintă urme de deteriorare. În situația în care ambalajul nu prezintă urme de deteriorare vizibile, iar după despachetare constatați nereguli (produs lipsă sau deteriorat), vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții, care vă va oferi varianta cea mai adecvată pentru rezolvarea acestei situații.
În acest caz trebuie să contactaţi direct firma de curierat care a preluat comanda dvs.
Pe adresa de e-mail specificată în comandă veți primi notificări cu privire la evoluția și starea comenzii dvs.Statusul comenzii poate fi urmărit în orice moment, după accesarea contului dvs. (numai dacă sunteți un client înregistrat) în secțiunea "Contul meu"-"Istoric comenzi". După predarea coletului către firma de curierat, vă vom transmite pe e-mail numărul de referință al expedierii astfel încât dvs. să aveți posibilitatea de a urmări statusul livrării pe site-ul companiei de transport.
Da, acest lucru este posibil. TVA-ul va fi calculat în funcție de țara de livrare.
În cazul unei reclamații vă rugăm să urmaţi procedura descrisă aici. Mai multe informații în acest sens pot fi găsite în termenii și condițiile noastre la capitolul "Răspunderea în caz de defect și dreptul consumatorului în cazul îndeplinirii defectuoase a obligațiilor contractuale".
Vă rugăm să ne contactați la următoarea adresă de e-mail: ilie.zigoneanu@stoklasa.cz sau la nr. de tel: +40 730 912 720 (Luni - Vineri 7:00 - 18:00). Vom face tot posibilul să găsim cea mai bună soluție posibilă ținând cont de nevoile dvs.
În cazul unei reclamații vă rugăm să urmaţi procedura descrisă aici. Departamentul de reclamații poate fi contactat la următoarea adresă de e-mail: ilie.zigoneanu@stoklasa.cz sau la nr. de tel: +40 730 912 720 (Luni - Vineri 9:00 - 18:00). Suntem oricând la dispoziția dumneavoastră și ne vom strădui să găsim varianta cea mai adecvată pentru rezolvarea acestei situații.
Informații exacte privind procedura de retragerea din contract pot fi găsite în termenii și condițiile noastre la capitolul "Dreptul de retragere din contract".