Expediem din noul depozit automatizat. Care sunt schimbările și beneficiile pe care le aduce?
Sunteți persoană juridică, PFA sau II și doriți să cumpărați la prețuri en-gros? Înregistrați-vă! Comandă minimă 100 Ron (fărăTVA).
www.stoklasa.ro
Stoklasa - Mercerie en-gros
Záhumenni 22, 747 21 Kravaře
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa.ro

Reclamații și returnare produse

Garanția se limitează exclusiv la înlocuirea bunurilor în sine, orice alte compensații suplimentare sunt excluse din procedura de reclamație.

Inițierea procedurii de reclamație nu are nici un efect asupra obligației cumpărătorului, de a plăti factura emisă până la data scadentă. Prin urmare, cumpărătorul nu poate suspenda plata facturilor din cauza procedurii de reclamație.

Produsele reclamate trebuie să fie însoțite urmatoarele:

  • reclamație scrisă, inclusiv o descriere a defectului
  • propunerea de soluționare a reclamației
  • o copie a dovezii de cumpărare (factura), eventual procesul verbal de constatare în cazul în care prejudiciul s-a produs din vina curierului.

 

Pentru soluţionarea cât mai rapidă a cazului dvs., vă rugăm să completați formularul de reclamație (de asemenea poate fi găsit după conectare în secțiunea "Comenzile mele").


Vă rugăm să trimiteți produsele pe care doriți să le returnați / reclamați la următoarea adresă:

 

Stoklasa textilní galanterie s.r.o.
Průmyslová 13
747 23 Bolatice
Czech Republic

 

Formular de reclamație

karty karty karty PayU
FacebookPinterestTwitterInstagram
Conform prevederilor Legii nr. 112/2016 col., privind evidența electronică a vânzărilor, vânzătorul are obligaţia de a emite chitanță cumpărătorului. De asemenea, vânzătorul are obligaţia de a înregistra online veniturile încasate la autoritatea fiscală competentă (în cazul unor probleme tehnice în termen de 48 de ore, cel târziu).

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2018.
Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe informații. Am înțeles!