A fost ceva în neregulă? Contactați-ne telefonic, prin e-mail sau prin formularul de contact și vom rezolva totul împreună, spre satisfacția dumneavoastră.
Pentru o soluționare rapidă a reclamației privind produsele comandate online, completați formularul de reclamație.
După trimiterea formularului, veți fi contactat de un angajat al departamentului de reclamații, care vă va propune pașii următori. Dacă este necesar să returnați produsul reclamat, trimiteți-l la adresa magazinului online:
Stoklasa textilní galanterie
Departamentul de reclamații
Průmyslová 934/13
747 23 Bolatice
Czech Republic
Răspunderea pentru defectele produselor se limitează exclusiv la înlocuirea produsului în sine, orice alte despăgubiri fiind excluse din procedura de reclamație. Inițierea procedurii de reclamație nu afectează obligația cumpărătorului de a achita facturile emise în termenul stabilit. Prin urmare, cumpărătorul nu poate suspenda plata facturilor pe motivul procedurii de reclamație.
Dacă trimiteți marfa pentru reclamație fără a completa formularul de reclamație, este necesar să atașați la marfa reclamată:
• reclamație scrisă, inclusiv descrierea defectului
• propunere de soluționare a reclamației
• copie a documentului de achiziție (factură) sau, dacă este cazul, procesul-verbal de constatare a daunelor, dacă bunurile au fost deteriorate în timpul transportului.
Dacă sunteți consumator (persoană fizică care nu desfășoară activitate comercială), puteți returna marfa necorespunzătoare achiziționată din magazinul online și astfel să vă retrageți din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la livrarea mărfii.
Clientul angro - adică persoana fizică care desfășoară activități comerciale (dacă comandă marfa pe baza codului de identificare fiscală) sau persoana juridică - nu are dreptul legal de a se retrage gratuit din contract. Cu toate acestea, compania Stoklasa permite, în plus față de obligațiile legale, returnarea mărfurilor în termen de 14 zile de la livrare și clienților angro, contra unei taxe de manipulare de 100 CZK (cca 21 RON).
Pentru a accelera procesul de retragere din contractul de cumpărare, completați acest formular.
Bunurile pe care doriți să le returnați trebuie trimise la adresa magazinului online:
Stoklasa textilní galanterie
Departamentul reclamații
Průmyslová 934/13
747 23 Bolatice
Czech Republic
După livrare și verificare, suma va fi returnată în contul dvs. în termen de 14 zile. În cazul în care produsele sunt deteriorate sau uzate, vânzătorul are dreptul să reducă în mod corespunzător suma returnată.