Expediem din noul depozit automatizat. Care sunt schimbările și beneficiile pe care le aduce?
Sunteți persoană juridică, PFA sau II și doriți să cumpărați la prețuri en-gros? Înregistrați-vă! Comandă minimă 100 Ron (fărăTVA).
www.stoklasa.ro
Stoklasa - Mercerie en-gros
Záhumenni 22, 747 21 Kravaře
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa.ro

Noutăți în procedura de procesare a comenzilor

Noul sistem logistic aduce o serie de modificări, cea mai importantă dintre ele fiind automatizarea completă a sistemului de procesare a comenzilor.

Datorită liniei complet automatizate, comanda nou primită este acceptată aproape instantaneu. Comanda este preluată imediat și într-un interval de câteva zeci de minute pachetul va fi pregătit pentru expediere.

 

Statusurile de bază ale comenziilor

 

Noul sistem de procesare a comenzilor nu permite:

  • cumularea comenzilor
  • modificarea comenzilor
  • prioritizarea comenzilor

 

Beneficiile noului sistem de procesare a comenzilor:

  • informații precise privind stocurile disponibile
  • prelucrarea rapidă a comenzilor datorită sistemului complet automatizat

 

 

Suntem convinşi că noul sistem va duce la îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite până în prezent și va contribui la cooperarea reciproc avantajoasă.

 

karty karty karty PayU
FacebookPinterestTwitterInstagram
Conform prevederilor Legii nr. 112/2016 col., privind evidența electronică a vânzărilor, vânzătorul are obligaţia de a emite chitanță cumpărătorului. De asemenea, vânzătorul are obligaţia de a înregistra online veniturile încasate la autoritatea fiscală competentă (în cazul unor probleme tehnice în termen de 48 de ore, cel târziu).

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2018.
Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe informații. Am înțeles!